Nowoczesność i zapewnienie komfortu to wartości, którymi kieruje się stołeczna korporacja taksówkarska przy wyborze pojazdów do swojej floty. Wawa Taxi nie poprzestała na wprowadzeniu BMW serii 2 Active Tourer – teraz Warszawiacy mogą jeździć także nowymi Mercedesami klasy B.
Gdy w latach 90. w Warszawie została założona korporacja Wawa Taxi, realia związane ze świadczeniem usług taksówkarskich były zupełnie odmienne od dzisiejszych. Klient musiał czekać na wolną taksówkę, która zrealizuje przejazd, a jej zamówienie często graniczyło z cudem. Obecnie to taksówkarz musi się starać, aby otrzymać zlecenie, a korporacje taksówkarskie zdają sobie sprawę z tego, że liczy się każdy szczegół, który ma wpływ na komfort podróżowania i zadowolenie pasażera.
Flota stołecznej korporacji zmienia się w szybkim tempie. Wawa Taxi postawiła sobie konkretny cel: „Marka premium za normalną cenę”. Założenia są takie, aby świadczyć usługi taksówkarskie wyłącznie nowymi pojazdami (maksymalnie 6 – 9-miesięcznymi), należącymi do segmentu premium.
Z punktu widzenia kierowcy liczy się przede wszystkim niskie zużycie paliwa oraz wysoka kultura jazdy. Wszystkie te cechy spełnia nowy Mercedes klasy B 180 CDI z automatyczną skrzynią biegów oraz systemem PARKTRONIC, pomagającym wyszukać miejsce postojowe i następnie zaparkować auto. Ulicami stolicy jeździ już 50 tego typu taksówek w barwach Wawa Taxi, a ich liczba będzie cały czas wzrastać. Mercedesy posiadają dodatkowy Pakiet Urban, w którego skład wchodzą skórzana tapicerka oraz kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte skórą.
„Mercedes klasy B, podobnie jak BMW serii 2 Active Tourer, z pewnością przypadnie do gustu naszym Klientom, dla których liczy się jakość. Zainwestowaliśmy w znaczną liczbę pojazdów, która cały czas będzie rosnąć. Zależy nam, aby w ramach korporacji Wawa Taxi jeździły wszystkie marki premium” – podkreśla Agata Wieczorek.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wawa-taxi-stawia-na-samochody-marek-premium